– Kjøpesentre er klaustrofobisk

– Kjøpesentre er klaustrofobisk

Månedens forbruker: Februar 2016 Navn: Nils-Odd Tønnevold Alder: 53 Sivil status: Gift Fra: Grimstad, bosatt i Oslo Yrke: Investeringsrådgiver, Connectum Capital Management Les også: 6 tegn på at privatøkonomien din er i fare Slik sletter du en betalingsanmerkning Er...

Derfor må du betale TV-lisensen i tide

Derfor må du betale TV-lisensen i tide

Husk å betale TV-lisensen innen fristen. Er innbetalingen registrert etter 31. januar påløper det tilleggsgebyr på 15 prosent. Les også disse interessante sakene: Pass opp for såkalt Microsoft-svindel 6 tegn på at privatøkonomien din er i fare Slik sletter du en...

Pass opp for «Microsoft-svindel»

Pass opp for «Microsoft-svindel»

Det er registrert økning i svindel relatert til det som kalles «Microsoft-svindel». Det er viktig at du er på vakt Svindelen foregår ved at noen ringer deg og hevder at du har virus på din datamaskin. Deretter lurer svindlerne til seg kortinformasjon og...

6 tegn på at privatøknomien er i fare

6 tegn på at privatøknomien er i fare

Stadig flere økonomer varsler dårligere tider. Kristine Jeanette Vestad i Bank2 gir deg 6 typiske tegn som viser om privatøkonomien din er i fare. Les også: Bank2 med norgesrekord i økonomisk hjelp Slik sletter du en betalingsanmerkning - Det er mange husholdninger...

Derfor blir kortet ditt avvist

Derfor blir kortet ditt avvist

Du kan ha penger på konto og likevel bli avvist av kortterminalen i butikken. – Ja, det stemmer, sier pressesjef Stein-Arne Tjore i Nets. Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Folk stod i kø da Bank2 åpnet dørene Avvist Nets har ikke et antall på hvor mange...

Folk stod i kø da banken åpnet

Folk stod i kø da banken åpnet

-Utenfor Bank2 stod det kø av folk som hadde behov for økonomisk omstart da banken åpnet dørene i 2005. Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Slik beskriver seniorrådgiver Wenche Ødeskaug (53 år) i Bank2 situasjonen da banken åpnet dørene høsten 2005....

Elsker å shoppe

Elsker å shoppe

Månedens forbruker: Januar 2016 Navn: Camilla Urke Alder: 25 Sivil status: Gift, venter barn i april Kommer fra: Narvik, bor i Tønsberg Yrke: Sykepleier Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Bruker ikke penger jeg ikke har Korte kjoler havner i skapet Jeg...

Nordmenn optimistiske for 2016

Nordmenn optimistiske for 2016

Oljekrise og økt arbeidsledighet bekymrer ikke nordmenn flest ved inngangen til 2016. Nær 30 prosent av befolkningen tror egen privatøkonomi utvikler seg positivt det neste året. Det viser en fersk landsomfattende undersøkelse Infact har utført for Bank2. Bli bedre...

Greit å vite når du bytter gaver

Greit å vite når du bytter gaver

Kristine Jeanette Vestad i Bank2 gir deg rådene om du skal bytte julegaver. Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Bank2 - en annerledes bank Romjulen er høytid for bytting av gaver. De fleste butikker er hjelpsomme og lar deg naturligvis bytte. Du trenger...

Råd for sikker julehandel

Råd for sikker julehandel

Stadig flere av oss handler på nettet, spesielt når det nærmer seg jul. Det vet også de kriminelle. Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Bedre kår for deg med skattetrøbbel Les rådene fra seniorrådgiver Bjarte Malmedal i Norsk Senter for...

Bedre kår for deg med skattetrøbbel

Bedre kår for deg med skattetrøbbel

Skattemyndighetene kan ikke kreve inn tilleggsskatt før klagebehandlingen eller et eventuelt søksmål er avsluttet. Øyeblikkelig virkning Den nye ordningen innføres med umiddelbar virkning fra 11. desember 2015, ifølge Finansdepartementet. Samtidig presenterer...

Årsverste for mislighold

Årsverste for mislighold

Ved inngangen til desember er det registrert nær 254 000 nordmenn med betalingsanmerkninger. Det er årsrekord. Les også: Slik sletter du en betalingsanmerkning Det nøyaktige antallet er 253 969 personer, en oppgang på 2154 personer fra inngangen til november, viser...

Kontakt oss gjerne!

Lurer du på noe, eller trenger hjelp?
Vi vil gjerne snakke med deg
Åpningstider:
Mandag-fredag: 08:30-15:30

  +47 24 13 20 60
  post@bank2.no