Logg in
Vi lanserer nye Mine sider
Vi jobber for å gi deg en bedre bankopplevelse og i den forbindelse går vi over til et nytt system. I løpet av denne overgangsperioden må vi derfor sende eksisterende og nye kunder til forskjellige «Mine sider». Dette vil sikre at du kommer til riktig system for din konto hos oss.
Sparekunder og tidligere lånekunder
Hvis du er sparekunde eller ble lånekunde før 16. september 2024 og ennå ikke har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk den gamle nettbanken til Bank2 som tidligere.
Nye lånekunder
Hvis du ble lånekunde etter 16. september 2024 eller om du allerede har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk ny Mine Sider for å administrere dine lån.
Trenger du hjelp?
Hvis du er usikker på hvilken Mine sider du skal bruke finner du mer informasjon nedenfor. I tilfelle det oppstår problemer, kontakt vår kundeservice.
-
Hvorfor må jeg velge mellom to Mine sider?
Vi endrer systemer for å forbedre kundeopplevelsen din. I en overgangsperiode må vi derfor henvise deg som kunde til to forskjellige «Mine sider».
Er du sparekunde hos oss velger du den gamle nettbanken. Ble du lånekunde før 16. september 2024 velger du også den gamle nettbanken.
Dersom du ble ny lånekunde etter 16. september 2024, velg den nye Mine sider.
Dette vil sikre at du kommer til riktig system for din konto hos oss.
-
Hvordan fungerer det?
Lånekunder før 16. september 2024: Hvis du ble lånekunde før 16. september 2024 og ennå ikke har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk den gamle nett- eller mobilbanken til Bank2 som tidligere. All din bankaktivitet og historikk vil være tilgjengelig der inntil overgangen er gjennomført.
Lånekunder etter 16. september 2024: Hvis du ble lånekunde etter 16. september 2024 eller om du allerede har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk nye Mine Sider for å administrere dine lån eller innskudd.
Sparekunder: Hvis du er sparekunde og ennå ikke har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk den gamle nett- eller mobilbanken til Bank2 som tidligere. All din bankaktivitet og historikk vil være tilgjengelig der inntil overgangen er gjennomført.
Denne siden er en del av det nye systemet som er designet for å gi deg en bedre bankopplevelse.
-
Når er det nye systemet klart?
Vi jobber med å overføre alle kunder til ett og samme system, og når alle eksisterende kunder er flyttet til det nye systemet vil våre tjenester være tilgjengelige i nye Mine sider.
Inntil videre, vennligst bruk riktig side i forhold til om du er spare- eller lånekunde og om du ble lånekunde før eller etter 16. september 2024 for å sikre at du får tilgang til dine innskudd og lån.
Fikk du ikke svar på dine spørsmål?
Kontakt oss på 24 13 20 60