Logg inn
Vi lanserer nye Mine sider
Vi jobber for å gi deg en bedre bankopplevelse og i den forbindelse går vi over til et nytt system. Det betyr nedetid i dagene frem til 21. oktober.
Til deg som ble kunde før 16. september 2024
Mine sider er under arbeid. Flytting til nytt system betyr at du ikke vil se dine lån og innskudd i en uke. Mandag 21. oktober kan du logge inn og få oversikt igjen. Om du ønsker å få bekreftet dine lån og/eller innskudd kan du kontakte oss på 24 13 20 60 eller post@bank2.no. Vi beklager ulempen.
Nye lånekunder
Hvis du ble lånekunde etter 16. september 2024 eller om du allerede har mottatt informasjon om flytting til nytt system, vennligst bruk ny Mine Sider for å administrere dine lån.
Trenger du hjelp?
Hvis du er usikker på hvilken Mine sider du skal bruke finner du mer informasjon nedenfor. I tilfelle det oppstår problemer, kontakt vår kundeservice.
-
Hvordan registrerer jeg kontonummer som skal være min motkonto ved utbetaling?
Du må logge inn på bluestep.no etter 21.10.24 for å oppgi ditt kontonummer i en annen norsk bank, som du vil overføre midler til.
-
Blir mine innbetalinger med eFaktura eller Avtalegiro påvirket?
Betalinger på lån via eFaktura og Avtalegiro vil gå som normalt. Du trenger ikke å gjøre noen endringer på avtalene dine.
-
Vil rentebetingelsene være det samme?
Konto-/rentebetingelser vil være de samme som du har hatt i Bank2.
-
Er man fortsatt sikret gjennom Innskuddsgarantien på 2 000 000 kroner?
Ditt innskudd vil være sikret i samsvar med den norske innskuddsgarantien.
-
Hvilke KID-nummer skal jeg benytte ved innbetaling til min konto?
Ditt KID-nummer tilsvarer ditt gamle kontonummer i Bank2.
-
Hvilke telefonnummer eller email kan vi nå dere på?
Du når oss på telefon 24 13 20 60 og mail post@bank2.no.
Fikk du ikke svar på dine spørsmål?
Kontakt oss på 24 13 20 60