Vi oppgraderer våre systemer!

I helgen 21. - 24. april oppgraderer vi systemene våre. Under finner du oversikt over hva dette betyr for deg som kunde.

Dette betyr det for deg som bedriftskunde

21.04 til 24.04 bytter vi leverandør av flere tjenester, noe som kommer deg og bedriften til gode. Den viktigste og mest synlige oppgraderingen er ny nettbank! I den forbindelse er det en del ting du må vite for å gjøre overgangen så smidig som mulig. 

Det meste i overgangen til ny leverandør vil gå automatisk, men det er noen frister du må vite om i forkant slik at du får gjennomført betalinger og sikrer at du har nødvendige bilag og kontoutskrifter tilgjengelig. 

Dette må du som sender betalingsfiler tenke på allerede i dag:

Du, eller regnskapsføreren din, kan ikke sende inn betalinger med forfall etter torsdag 20.04 i dagens nettbank. Dessverre får vi ikke med oss disse betalingene gjennom oppgraderingen og dere må derfor legge de inn på nytt.

Vi vil fortløpende legge ut mer informasjon om oppgraderingen og hvilke andre datoer du bør være oppmerksom på.